Podzimní víkendy na chatě ZDE >
Chaty najdete tady.

Reklamace a hodnocení

Reklamace a hodnocení

Vážení rekreanti,

je pro nás důležité, abyste si pobyt, který jste si skrz reklamní portál AlkaTravel.cz rezervovali u majitele rekreačního objektu, užili. Občas se však stanou situace, které neodpovídají vašim představám a rádi byste vše úspěšně vyřešili (třeba nefungující myčka nádobí). Zde jsme pro Vás připravili základní potřebné informace, které vám mohou pomoci.

Nejprve je nutné říct, že náš portál slouží pro majitele rekreačních objektů (chaty, chalupy, tiny house, glamping, penzion, rekreační domky a jiné), kteří si u nás objednají služby: reklama, fotografické práce, popis, aktualizace dat a vyřízení pobytu. Toto děláme jejich jménem za majitele (lepší inzertní portál). Nejsme cestovní kancelář, neděláme zájezdy.

1. Pokud nastane na objektu situace, že něco nefunguje (voda, topení, myčka ...), hned kontaktujte majitele objektu (máte kontakty na Voucheru - pokud byste jej nemohli najít, zavolejte v průběhu pobytu a pomůžeme) a řešte s majitelem vzniklou situaci. Majitel objektu je odpovědný za vybavení objektu (zadává si údaje u nás v systému) a jeho funkčnost. Pokud tedy něco nefunguje, zavolejte, v klidném stavu se domluvte s majitelem na vyřešení problému a dále uživejte své rekreace. Takových situací, kdy se vše vyřeší obratem, je 99% a téměř všichni majitelé rekreačních objektů jsou vstřícní a pomohou, prosíme o podobný pohled i z vaší strany (a o pochopení - každá technika se občas může porouchat, jen je mrzuté, že zrovna při vašem pobytu, rozumíme).

2. Nelze ovlivnit a reklamovat např.:

- Provoz koupališť či restaurací. Ani majitel objektu nemůže vědět, že restaurace, která 10 let nedaleko fungovala, najednou letos 
  skončila a neotevřela.
- Kvalitu signálu. Operátoři bohužel nehlásí, že by mohly být výpadky signálu apod. nebo že v oblasti je horší signál.
- Oplocení pozemku. Pokud je plot oplocený, může být oplocený různými formami (zídka, plůtek atd.) a nelze garantovat, že 
  někde není díra v plotě a utekl pes či kočka. 
- Vzdálenost ke službám či koupání. Všechny vzdálenosti jsou vzdušnou čarou a orientační. 
- Ruch v okolí. Mrzí nás, pokud se soused ve vesnici rozhodne v neděli sekat dříví nebo bourat stodolu, ale 
  pokud to neřekl včas před vaši rezervací, že zrovna nyní to bude dělat, nebylo možné vám to jakkoliv včas sdělit.
- Orientační mohou být taktéž názvy lokalit, obcí či osad, ve kterých se objekty nachází, kdy může být u názvu a popisu
   objektu použit širší či obecnější označení místa či obce.
- Pokud je nabízeno WiFi, negarantuje se kvalita signálu a dostupnost - je to služba poskytovaná 3. stranou. Pokud plánujete
  na objektu pracovat online, doporučujeme prověřit signál na místě + si vzít i vlastní zdroj internetu. 

3. Chaty a chalupy a podobné objekty jsou specifickými objekty, které si mnozí majitelé často stavěli sami, ne vše musí
    odpovídat zvyklostem běžným jinde.

4. Pokud by problém trval a majitel by nereagoval (déle než-li 1 - 2 dny ani nebral telefon), můžete vše řešit i písemnou formou - vše mějte nafocené, zapsané (prosíme, mějte pochopení, pokud někde jsou třeba brouci, pavučiny a zároveň je vedle domu les nebo že některé stěny jsou třeba špinavější od dětí předchozích hostů, kdy není možné za hodinu vymalovat apod. - řešte jenom nefunkční věci). Zároveň pamatujte, že na letních objektech není vždy kvalitní vytápění (proto jsou jenom na léto), takže nelze garantovat vysokou teplotu v každém objektu. Následně s ním reklamaci na místě řešte a domluvte se na řešení přímo na místě ideálně před odjezdem. Pokud byste potřebovali naší asistenci, můžete se na nás obrátit v pracovní době (nejsme ale soudci, na místě jste vy a majitel objektu) a pokusíme se vám maximálně pomoci situaci vyřešit. POZOR: nelze reklamovat ani si stěžovat na závady, které byly způsobeny manipulací hostů při pobytu nebo na věci, které nenahlásíte v průběhu pobytu.

5. Každou situaci řešte ideálně hned. Pokud byste chtěli celou situaci řešit i později, využijte kontaktů na majitele objektu na Voucheru (případné doplnění kontaktů z naší strany je možné).

6. Pokud jste v průběhu pobytu našli na objektu nějaké nesrovnalosti a rádi byste nám je sdělili, aby se již nestávali či chcete napsat hodnocení, formulář je ZDE.

7. Pokud chtete přes nás poslat majiteli reklamaci, můžete využít formulář ZDE

Všechna výše uvedená ustanovění odpovídají Občanskému zákoníku.


Dodatečné informace:

A) Majitel objektu dostává peníze na svůj účet, my s nimi nehospodaříme ani z nich nemáme právo cokoliv strhávat.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás